Sunday, May 30, 2010

[tERiMA kAsiH sEgAL4]

Tak kisah!

Serius. Itu apa yang terlintas kat fikiran aku. Aku langsung tak nak amik tahu dan kalau boleh tak nak tahu apa-apa. Biarla segala bingkisan tu lenyap bila bayu datang menyapa. Aku sebolehnya nak pekakkan telinga, butakan mata dari mendengar semua gosip cerita yang boleh mengheret aku kepada satu dunia yang buat aku jadi 'gila'.

Biarlah...

Biar je semua cerita tu jadi memoir bahagia dalam lipatan sejarah, dan akan aku pastikan tiada lagi dia dalam setiap derap langkah atau bebuli darah. Bukan lagi namanya yang wujud dalam setiap hela nafas dan bukan juga kelibat atau bayangannya yang ada dalam akalku yang masih waras.

Terima kasih segala,

Cerita aku baru bermula, dan hujungnya belum aku tahu untung nasibnya....

No comments:

Post a Comment