Thursday, June 7, 2012

Seribu Makna

Assalamualaikum...




source : google


Aku buka post kali ni dengan gambar sebab aku tak tahu nak mula dengan muqaddimah yang macam mana. Akhir-akhir ni aku rasa skill menulis aku da semacam berkarat. Sibuk sangat duk layan running man, ulang alik dari kuantan ke dungun, dari kemaman ke dungun dan sekarang dari kemaman/dungun ke kuala terengganu sampai tak ada masa nak mengasah bakat menulis. Biasalah pelajar separuh masa + lelaki bekerjaya + weekend husband yang kacak memang macam tu kot gayanya.  Kekadang tidur pon dah tak sedar apa, sikit punya lena biarpun bom atom ada kat sebelah telinga. Okeh, itu tipu. Heh!

Untuk pengetahuan semua, gambar di atas adalah snapshot dari filem UP terbitan Disney & Pixar
(kalau xsalah aku. pada yang tak tonton lagi, sila download kt torrent!)

So, persoalan yang aku cuba timbulkan kat sini,

"Will you be the Carl to Ellie?"

atau mungkin,

"Will you be the Ellie to Carl?"



So, tuan-tuan dan puan-puan sekalian. Adik-adik, abang-abang, kakak-kakak, makcik-makcik, pakcik-pakcik yang dihormati sekalian,


"adventure is out there!!!" 







No comments:

Post a Comment