Thursday, May 20, 2010

[apAkaH]

Yup. Aku sedar, aku bukan yang terbaik. Tapi salah ke kalau aku cuba untuk berubah menjadi yang lebih baik? Betul, aku benci sisi gelap aku, HEART BREAKER+SWEET TALKER! Aku benci! Tapi aku cuba untuk perbaiki diri. Sebab aku sayang sisi aku yang satu lagi.

Sesiapa pun berhak untuk mengkritik. Aku terima dengan hati terbuka. Pada mereka yang mengenaliku, itulah aku sebenarnya. Terpulang pada penilaian individu untuk membuat tafsiran. Aku terima.

Untuk kesekian kali, aku pohon maaf untuk setiap hati-hati yang pernah aku lukai. Maaf itu milik kamu, aku hanya memohon belas ihsan agar kesilapanku kau padamkan dari kotak memoir hitam yang lekat di hati dan fikiran. Hanya itu yang aku mampu.

6 comments:

  1. buat sekian kalinya,im tired af all this

    ReplyDelete
  2. u will get the apologise... be strong k! =)

    ReplyDelete
  3. mcam byk jerw hati yg kamu lukai...layak ke kamu dimaafi?

    ReplyDelete
  4. tidak ada manusia yang dilahirkan sempurna sungguhpun telah termaktub dalam kitab Allah, manusia adalah sebaik-baik kejadian.
    ketidaksempurnaan bukan hanya pada zahir,hati juga ada celanya.
    janganlah menghina mereka yang ada kekurangan berbanding diri kalian.
    jangan letakkan kemaafan itu terlalu rumit prosesnya.
    encik kamarul abadi ada ke'sempurna'annya sendiri.biarkan masa silamnya berlalu.jangan menilai masa lalu orang lain.
    dearest encik kamarul abadi..sisi gelapmu itu sebahagian dari dirimu.tetapi percayalah, kau punyai sisi lain yang mampu menutup celamu..
    cukup bersyukur dapat mengenalimu..
    -ikhlas-

    ReplyDelete
  5. seandainya pintu kemaafan terbuka buatmu..hargai itu..mereka yg terluka masih menyayangimu

    ReplyDelete
  6. bersabar la abgku.. kesilapan itu sering berlaku tnp kita sedari.. kita minta dimaafi dan meraih simpati.. aku mengenalimu pada sisi yg satu lg.. tidak aku mahu sisi mu yg digelapi.. aku percaya ade sinar mennt kerna kau menyinari kami..=)

    ReplyDelete